Hero image

Meer leads met Act-On software

Succesvolle leadgeneratie en –nurturing staat of valt bij het optimaal kunnen bedienen van leads met relevante content. Maar hoe kom je aan al die leads? Dat is de oervraag in bijna elke organisatie.

Met behulp van de Act-On software breng je je doelgroep gemakkelijk in kaart en warm je leads stap voor stap op om uiteindelijk tot conversie over te gaan.

Als je écht in de huid van je klanten wilt kruipen is de software van Act-On een openbaring.
  • Marketing automation
  • E-mailmarketing
  • CRM
  • Leadscoring & -management
  • Landingspagina’s & formulieren
  • Rapportages & Analytics
  • Social media
  • Webinars & Events
Logo Hubspot

Vraag een persoonlijke demo aan

expert-eva_1.pngWe laten graag zien hoe Act-On je helpt om meer leads en klanten aan te trekken. Vraag vrijblijvend een persoonlijke demo aan en ontdek hoe je met Act-On moeiteloos de klantreis van jouw leads optimaliseert en zo meer leads werft en conversies realiseert!

Geef hieronder aan welke datum jou het beste uitkomt. Dan nemen we contact met je op om een afspraak in te plannen.
 
Help, weer een opt-in formulier! Bij het verzenden van het formulier geef je toestemming dat Lead Today jouw persoonsgegevens verwerkt om via verschillende marketingkanalen (telefoon, post, e-mail of social media) contact met je op te nemen. Maar geen zorgen, wij gaan zorgvuldig met jouw gegevens om en het mooiste is dat je jezelf op elk moment kunt afmelden voor onze communicatie. Meer weten? Lees dan onze privacyverklaring.

Inbound marketing met Act-On

Bij inbound marketing staat de klant centraal. Je zorgt ervoor dat potentiële klanten naar jou toe komen, in plaats van andersom. Met een inbound marketingstrategie speel je in op de wensen, problemen en behoeftes van jouw doelgroep. Lees in ons whitepaper over inbound leadgeneratie hoe je een succesvolle inbound marketingstrategie ontwikkelt.

De focus ligt bij inbound marketing dus op het aantrekken van leads. Maar hoe kom je aan nieuwe klanten? En hoe houd je de aandacht van geïnteresseerden vast, zodat ze uiteindelijk overgaan tot actie? 

Leads opwarmen voor conversie


Met Act-On is het genereren van leads een eitje. Met behulp van de marketing automation software ben je volledig op de hoogte van de behoeftes en wensen van jouw doelgroep. Op basis van het gedrag van individuele leads kun je ze voorzien van de juiste informatie op het juiste moment. Zo wordt de klant in al zijn behoeftes voorzien, terwijl jij je marketingresultaten ziet stijgen.

Je kunt met Act-On onder andere:

  • Alle activiteiten van potentiële klanten op individueel niveau in kaart brengen
  • De klantreis van iedere individuele bezoeker nauwgezet volgen, van prospect tot klant
  • Campagnes ontwikkelen op basis van het gedrag van je potentiële klanten
  • Hot leads persoonlijk opvolgen met kennis over hun interesses en gedrag
  • Alle marketinginspanningen optimaliseren op basis van harde feiten en data

Als Act-On implementatiepartner met ruime ervaring in marketing automation kunnen wij jou ondersteunen met de implementatie van deze doeltreffende software. Wij helpen je met het instellen en creëren van content, e-mailtemplates, landingspagina’s en formulieren. Zo kun je daarna op je gemak alle mogelijkheden van Act-On ontdekken. 


act-on-triggered-emails-(1).png
Zie hierboven een voorbeeldoverzicht van automatisch verzonden berichten, gebaseerd op het gedrag van leads. 

De software van Act-On is glashelder en doeltreffend. Met onze ervaren begeleiding en kennis bouw je vanaf moment één op individueel niveau klantprofielen op. Zo ben je onmiddellijk op de hoogte van de belangrijkste behoeftes, interesses en vragen van je doelgroep. Aan de hand van deze uitvoerige kennis begeleid je leads doelgericht steeds verder de marketingfunnel in, zodat ze uiteindelijk tot conversie over zullen gaan.

Daarnaast is de marketing automation software van Act-On uiterst transparant en intuïtief. Het is makkelijk te navigeren en helder in de analyses. 

Account Based Marketing Module


Marketing automation wordt vaak in één zucht genoemd met inbound marketing. Maar ook Account Based Marketing heeft veel baat bij de marketing automation software van Act-On. 

Act-On begrijpt dat B2B marketing een unieke aanpak vereist. Omdat een aanzienlijk deel van de omzet en winst van B2B-bedrijven wordt behaald door een select aantal klanten, is de kwaliteit van leads belangrijker dan de hoeveelheid. De focus ligt op een aantal specifieke waardevolle accounts. Om deze strategie te ondersteunen biedt Act-On een Account Based Marketing Module (ABM Module). 

Met Account Based Marketing Automation kun je je relevante accountinformatie gemakkelijk inzien, groeperen en segmenteren. Zo kunnen accounts voorzien worden van doelgerichte en gepersonaliseerde informatie. De ABM Module van Act-On biedt B2B marketeers een gemakkelijkere manier om op basis van data een doelgerichte verkoopstrategie te voeren. 

Act-On Anywhere


Marketing automation is een krachtig middel in elke fase van de customer journey: van het creëren van merkbekendheid tot het genereren van leads en het versterken van klantenrelaties. Marketing automation speelt dus niet alleen een rol in marketing, maar ook in sales en klantenservice. 

Je marketing-, sales- en klantenserviceteams gebruiken waarschijnlijk een breed assortiment aan softwaretechnologieën. Wij begrijpen dat je daarom niet staat te popelen om er nóg een systeem aan toe te voegen. 

Met Act-On Anywhere kunnen wij de Act-On software naadloos integreren in jouw huidige technologieën. Zo kun je vanuit diverse systemen profiteren van alles wat Act-On te bieden heeft. Act-On Anywhere is een standaard integratie van de software van Act-On. 

img-act-on-anywhere-salesforce.png
 

Cases

Voor NEOS Direct Lending hebben we een leadgeneratie aanpak bepaald. NEOS financiert ambitieuze en veelbelovende ondernemingen. 

Het doel van de marketingstrategie is om awareness te creëren en leads te generen. Het belangrijkste onderdeel is een nieuwe website die is ingericht voor leadgeneratie en past binnen de nieuwe positionering.
Daarvoor is contentcreatie en de inzet van marketing automation nodig

In de nieuwe website wordt een splitsing gemaakt tussen de doelgroepen, zodat ondernemers en partners een gepersonaliseerde website te zien krijgen. Diverse leadgeneratie formulieren en -downloads zijn verwerkt in de website. Zo krijgen we duidelijk inzicht in wie er wat aanvraagt. Door het marketingproces van NEOS inzichtelijk te maken en te stroomlijnen halen we meer en kwalitatieve leads binnen. 
In 2018 opent WTC Utrecht haar deuren. Maar wat is WTC Utrecht, wat heeft deze locatie te bieden en wie zou daar een nieuw professioneel thuis kunnen vinden? Deze vragen worden beantwoord in de vernieuwde website. Het doel van de site is awareness creëren, beleving bieden van wat komen gaat en leadgeneratie. Lead Today zet marketing automation van Act-On in om kwalitatieve leads te genereren.

De leads worden via slimme workflows door de vooraf opgestelde customer journey begeleid. Middels verschillende leadgeneratiemomenten en leadscoring worden geïnteresseerden opgevolgd door makelaars. Via interactieve tools op de website kunnen bezoekers de bouw in de gaten houden.

Via diverse call-to-actions worden bezoekers getriggerd om informatie te downloaden, waarna de leads automatisch worden opgevolgd. Met een doelconversieratio van 7% worden kwalitatieve leads gerealiseerd en worden success stories geschreven.
Aventel is een innovatieve specialist en aanbieder van telecommunicatie-, data- en mobiele diensten. Om die boodschap zorgvuldig over te brengen en om meer kwalitatieve leads te genereren zetten wij marketing automation en doelgerichte content in. 

Allereerst hebben we samen met Aventel een digitale marketingstrategie ontwikkeld. Aan de hand van concrete workshops stelden we de persona, customer journey, contentstrategie en de leadgeneratie aanpak vast. Vervolgens hebben we met behulp van Act-On marketing automation campagnes opgezet. Met nieuw gecreëerde content - waaronder blogs, whitepapers, cases en een checklist - wordt de interesse van mogelijke leads gewekt.

Door middel van leadgeneratieformulieren worden deze leads vervolgens verder de marketing funnel in geleid. Via Act-On kan Aventel eenvoudig inschatten wanneer een lead is klaargestoomd voor het salestraject. 

Download ons whitepaper over inbound leadgeneratie

Whitepaper Cover Om echt de vruchten te plukken van marketing automation is een weldoordachte marketingstrategie essentieel.

Wil je weten hoe je een resultaatgerichte marketingstrategie formuleert? Download dan dit whitepaper, waarin wij je een strategisch stappenplan geven om je leadgeneratie een boost te geven.
 
 

Help, weer een opt-in formulier! Bij het verzenden van het formulier geef je toestemming dat Lead Today jouw persoonsgegevens verwerkt om via verschillende marketingkanalen (telefoon, post, e-mail of social media) contact met je op te nemen. Maar geen zorgen, wij gaan zorgvuldig met jouw gegevens om en het mooiste is dat je jezelf op elk moment kunt afmelden voor onze communicatie. Meer weten? Lees dan onze privacyverklaring.

Laat u inspireren door onze blogs

Wil je weten hoe je jouw marketing een impuls kunt geven? Lees dan onze blog met de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van digitale marketing. Hieronder alvast een selectie waarvan wij denken dat je ze interessant zult vinden!