Lead Today

E-mailmarketing

E-mailmarketing geperfectioneerd: strategisch, branchespecifiek, innovatief. Jouw succes, onze prioriteit. 

Emailmarketing | Lead Today

E-mailmarketing is een marketingtactiek die tegenwoordig onmisbaar is in een goede marketingstrategie. Het is de perfecte manier om jouw doelgroep aan je te binden en de band te versterken, door relevante informatie naar hun e-mailbox te sturen. Wil je zelf ook starten met e-mailmarketing? Of wil je dit marketingkanaal effectiever inzetten? Dan helpen wij je graag met een succesvolle strategie en converterende e-mailings.

Even sparren?

Drink online een kopje koffie met onze specialisten.

Naam *
E-mailadres *
Bedrijfsnaam *
Telefoonnummer *
Ik ontvang graag de nieuwsbrief van LeadToday.
Ik ga akkoord met het privacybeleid.

Scoren met
e-mailmarketing

Bij Lead Today doen we meer dan alleen e-mails verzenden. Waarom scoor je met ons?

  • Branche-specifieke kennis voor effectieve campagnes.
  • Naadloze integratie van e-mailmarketing in bredere marketingcampagnes voor maximale impact.
  • Voortdurende herijking van strategieën op basis van trends en ontwikkelingen.
  • Tactieken voor elk contactmoment, van eerste kennismaking tot loyaliteit, om betrokkenheid en actie te maximaliseren.

Dit kan je verwachten:

01
Huidige situatie analyseren

Huidige situatie analyseren

Voordat we de uitvoering induiken, starten we met een uitgebreide analyse (nulmeting) om de actuele situatie te onderzoeken: Waar liggen de mogelijkheden en de gebieden die aandacht behoeven om jouw einddoel te behalen?

02
Ambities en doelen in kaart brengen

Ambities en doelen in kaart brengen

Vervolgens staan we stil bij de ambities en doelen van je organisatie. Waar wil je naartoe met e-mailmarketing? Welke rol moet e-mailmarketing gaan spelen voor marketing, communicatie en andere bedrijfsactiviteiten?

03
Plan van Aanpak opstellen

Plan van Aanpak opstellen

De volgende stap is om het gat tussen de huidige situatie en de beoogde doelen en ambities te dichten met een plan van aanpak. Wat moet er allemaal gebeuren om jouw doelen te behalen?

04
Aan de slag!

Aan de slag!

Dan gaan we aan de slag! Dit kan door gelijk e-mailmarketingactiviteiten uit handen te nemen, of het uitrollen van een opgestelde strategie of zelfs het implementeren van een nieuw systeem.

05
Meten en verbeteren

Meten en verbeteren

Na oplevering zijn we nog niet klaar. We monitoren continu de resultaten en opleveringen om op basis van learnings optimalisaties aan te brengen en om ervoor te zorgen dat jouw e-mailmarketing in lijn is met de laatste trends en ontwikkelingen.

Marketing automation.jpg

Succesvol inzetten op e-mailmarketing

Het succes van e-mailmarketing rust op een stevige strategie, diepgaande branche-expertise en innovaties. Het gaat verder dan simpelweg e-mails versturen naar iedereen op je lijst; het draait om het begrijpen van je doelgroep, het stellen van doelen en KPI's, en voortdurend vergelijken met branchenormen. Wat werkt goed en wat moet worden aangepast om de gewenste resultaten te behalen? En welke ontwikkelingen en trends zijn van belang?

 

Bij Lead Today staan onze experts elke dag paraat om je e-mailmarketingstrategie naar een hoger niveau te tillen. Met onze focus op strategie, branche-specifieke kennis en synergie met je marketinginspanningen, ben je verzekerd van een partner die jouw succes als prioriteit heeft.

Is jouw e-mailmarketing er klaar voor?
 Vraag gratis de e-mailmarketing quickscan aan


Vrijblijvend beoordelen wij de inrichting van je systeem, de afleverbaarheid van je e-mails, de opmaak, content en performance van je e-mails. Je ontvangt binnen 3 werkdagen een uitgebreide analyse van je e-mailmarketing.
VRAAG QUICKSCAN AAN

Waarom Lead Today?

 

zakelijke dienstverlening.png

E-mailpakketten op maat

Voor de verzendingen bieden we verschillende vormen van samenwerking aan, van volledig zelf doen tot volledige ontzorging.

vindbaarheid verhogen.png

Structureel bijsturen op resultaat

Op basis van de gestelde doelen zetten we een test- en verbeterplan op die we continu optimaliseren om het gewenste resultaat te behalen.

targeting.png

Hoog kennisniveau

Binnen Lead Today zorgen wij ervoor dat we op de hoogte zijn van de belangrijke trends en ontwikkelingen, zodat wij deze informatie kunnen benutten in ons werk.

Deze partijen gingen je voor

Case: Hoe de Buik
e-mailmarketing succesvol inzet

Wie houdt er nu niet van lekker eten? Een klant welke hier naadloos op inspeelt, is de Buik. Dé online restaurantgids voor Rotterdam, Amsterdam en Utrecht. Met e-mailmarketing houdt de Buik haar doelgroep structureel op de hoogte van de belangrijkste foodtrends en -ontwikkelingen. Met onze digitale expertise zorgen wij dat de juiste strategische en technische aspecten ingezet worden om het optimale resultaat te behalen voor zowel De Buik als voor haar fans! Benieuwd hoe wij dit doen?
 

Arrow

Onze laatste tips & tricks voor non-profit e-mailmarketing:

E-mailmarketing essentials voor non-profits

E-mailmarketing essentials voor non-profits

E-mailmarketing: de sleutel tot betrokkenheid, relaties en fondsenwerving. Het is kosteneffectief en onmisbaar voor non-profits. Maar hoe begin je?
Download: checklist e-mailmarketing voor non-profits!

Download: checklist e-mailmarketing voor non-profits!

Ontdek met een paar checks of je op de goede weg zit met je e-mailmarketing als non-profit.
Benchmark: Hoe scoor jij als non-profit met e-mail?

Benchmark: Hoe scoor jij als non-profit met e-mail?

Ontdek in een paar vragen of je wel of niet conform benchmark (non-profit) scoort met je e-mailmarketing.
Lead today marketingfotografie-4487.jpg

Klaar om je
e-mailmarketing naar een hoger niveau te tillen?

We denken graag met je mee hoe we je e-mailmarketing slimmer en innovatiever in kunnen steken binnen jouw branche. We benaderen je snel om verder te praten over de mogelijkheden en jouw wensen! 

Neem contact op