Lead Today

E-mailmarketing

E-mailmarketing kan jou helpen bij het verbinden met jouw doelgroep en het behalen van je marketingdoelstellingen.

Wat is e-mailmarketing?

E-mailmarketing betekent dat je jouw doelgroep aan jouw organisatie weet te binden door het versturen van e-mails: denk aan een nieuwsbrief of een persoonlijk aanbod. Hier heb je software voor nodig én een strategie. Want met enkel het installeren van de technologie zijn de e-mails nog niet geschreven!

E-mailmarketing strategie

E-mailmarketing is meer dan een software. Het is belangrijk om een proces uit te denken. Wanneer worden welke mailtjes naar wie verstuurt? Zo kan je onderscheid maken tussen bestaande klanten en leads, en kun je nadenken over de content van de e-mails. Wat wil je ze eigenlijk vertellen?

Arrow

E-mailmarketing voorbeelden

Je kunt e-mailmarketing voor veel doelen inzetten, jouw doelgroep kan je mailen met bijvoorbeeld:

 

  • Nieuwsbrief
  • Klantentevredenheidsonderzoek
  • Persoonlijk aanbod
  • Persbericht

Hulp nodig?

Wil je sparren over hoe je 't best e-mailmarketing kunt inzetten bij jou bedrijf of wil je dat wij het voor je doen? Neem contact met ons op of plan direct een kennismaking in via onderstaande button.

Arrow