Google Ads

Het advertentieplatform van Google

Wat is Google Ads?

Google Ads is het advertentieprogramma van Google waarmee bedrijven reclame maken op Googlewebsites. Met Google Ads kun je op een efficiĆ«nte en doeltreffende manier adverteren in Google. Het inzetten van Google Ads zorgt voor een grotere naamsbekendheid, genereert meer relevante bezoekers en realiseert meer leads en omzet.

Meer conversies

Google Ads-campagnes moeten conversies opleveren. Lead Today zet de campagnes zo op, dat de juiste doelgroep met precisie bereikt wordt. Deze doelgroep wordt direct gestimuleerd om een aankoop te doen of een offerte aan te vragen. Het is daarom belangrijk om de advertenties alleen te tonen bij zoekopdrachten die tot conversie leiden.

Meten en verbeteren

Om ervoor te zorgen dat de Google Ads-campagnes structureel conversies opleveren, moeten de campagnes continu gemeten en verbeterd worden. Hiervoor maakt Lead Today voornamelijk gebruik van Google Analytics. We beoordelen de hoeveelheid clicks vanuit Google Ads, de kwaliteit van de campagnes en de ROI, en de verhouding tussen de opbrengst en de investering van de gegenereerde bezoeken. Door deze constante aandacht stijgen de resultaten en dalen de kosten.

Het Google Ads traject

Plan van aanpak

Aan de hand van de doelgroep en de doelstellingen van uw bedrijf maakt Lead Today een concreet plan voor de Google Ads-campagnes. Daarnaast bepalen we welke conversies belangrijk zijn om te meten en hoe we deze meting uitvoeren.

Opzetten van de campagnes

Op basis van het plan van aanpak zetten we een serie effectieve campagnes op. Na het activeren van de campagnes monitoren we de resultaten dagelijks. Zo kunnen we waar nodig aanpassingen doorvoeren. Op deze manier optimaliseren we de resultaten. In deze fase houden we nauw contact, want iedere verandering in de website biedt weer nieuwe kansen voor Google Ads.

Statistieken

De behaalde campagneresultaten bundelen we maandelijks tot een praktische en overzichtelijke rapportage. Voor deze rapportage maken we onder andere gebruik van Google Analytics. Naast de resultaten vindt u ook verbeterpunten, zodat we kunnen blijven werken aan verbetering van de resultaten.

Vul onderstaand formulier in, dan kunnen we in een kennismakingsgesprek zien wat wij voor jou kunnen betekenen. 

Neem contact met ons op

 
Help, weer een opt-in formulier! Bij het verzenden van het formulier geef je toestemming dat Lead Today jouw persoonsgegevens verwerkt om via verschillende marketingkanalen (telefoon, post, e-mail of social media) contact met je op te nemen. Maar geen zorgen, wij gaan zorgvuldig met jouw gegevens om en het mooiste is dat je jezelf op elk moment kunt afmelden voor onze communicatie. Meer weten? Lees dan onze privacyverklaring.