Google Grants

Google Grants geeft goede doelen meer kwalitatief online bereik

Google Grants

Wat is het?

Google Grants helpt non-profitorganisaties om via AdWords gratis te adverteren op de zoekpagina’s van Google. Per maand krijg je $10.000 (bijna € 9.000,-) om gratis te besteden aan clicks binnen Google Grants.

Deze tekstadvertenties staan boven en onder de zoekresultaten in Google. Wanneer een gebruiker op de advertentie klikt, wordt hij doorgestuurd naar de website van de organisatie. Voor non-profitorganisaties is dit programma dus een uitstekende manier om meer mensen te bereiken.

Om in aanmerking te komen voor een account moet je organisatie in het bezit zijn van een CBF-keurmerk, of je moet door de Belastingdienst erkend zijn als Algemeen Nut Beogende Instelling (ANBI). Lead Today is Google Partner en kan jouw Google Grants campagne opzetten, inrichten en beheren.

Hoe kan het mij helpen?

Goede doelen kunnen met dit programma meer bezoekers naar de eigen website trekken, de naamsbekendheid vergroten, meer donaties en leden werven en de groep vrijwilligers en collectanten uitbreiden. Voor non-profitorganisaties is Google Grants een waardevolle aanvulling op het marketing- en communicatiebudget. Succes is echter afhankelijk van professioneel Google Grants beheer, adequate monitoring en doeltreffende campagnes.

Lead Today heeft de vereiste kennis en ervaring om een doeltreffende online campagne te voeren. Je doelstellingen worden helder gepresenteerd en de communicatie met je leden, donateurs, sponsors, vrijwilligers en collectanten wordt sterk verbeterd. Lead Today helpt je bij de aanvraag van een account en zorgt voor het beheer. Wij analyseren, meten en rapporteren en zorgen ervoor dat je altijd het maximale uit je gratis advertentiebudget haalt. 

Neem contact met ons op voor een kennismakingsgesprek om te zien wat wij voor jou kunnen betekenen. 

Neem contact met ons op

 

Help, weer een opt-in formulier! Bij het verzenden van het formulier geef je toestemming dat Lead Today jouw persoonsgegevens verwerkt om via verschillende marketingkanalen (telefoon, post, e-mail of social media) contact met je op te nemen. Maar geen zorgen, wij gaan zorgvuldig met jouw gegevens om en het mooiste is dat je jezelf op elk moment kunt afmelden voor onze communicatie. Meer weten? Lees dan onze privacyverklaring.