Hero image

HubSpot: all-in-one software

Leadgeneratie is hét sleutelwoord om meer klanten te verwerven. Om meer leads te generen kun je putten uit een bron aan marketingtools. 
HubSpot biedt je de mogelijkheid om al die marketingactiviteiten te bundelen in één softwarepakket.

Zo kun je op consistente en effectieve wijze potentiële klanten door de hele customer journey begeleiden – van het aantrekken van nieuwe bezoekers tot het binden van vaste klanten. De software van HubSpot staat je in elke stap bij, zodat je jouw volledige marketing arsenaal eenvoudig vanuit één plek beheert.
HubSpot helpt je met:
  • Marketing Automation
  • SEO
  • Social Media
  • Lead Management
  • Landingspagina’s
  • E-mail Marketing
  • Dashboards & analytics
Logo Hubspot

Vraag een persoonlijke demo aan

expert-eva_1.pngWe laten graag zien hoe HubSpot werkt. Vraag vrijblijvend een persoonlijke demo aan door een van onze experts. Daarin ontdek je hoe je met HubSpot nieuwe klanten kunt werven! 

Geef in onderstaand formulier aan welke datum jou het beste uitkomt, dan nemen we contact met je op om een afspraak in te plannen. 

 
Help, weer een opt-in formulier! Bij het verzenden van het formulier geef je toestemming dat Lead Today jouw persoonsgegevens verwerkt om via verschillende marketingkanalen (telefoon, post, e-mail of social media) contact met je op te nemen. Maar geen zorgen, wij gaan zorgvuldig met jouw gegevens om en het mooiste is dat je jezelf op elk moment kunt afmelden voor onze communicatie. Meer weten? Lees dan onze privacyverklaring.

All-in-one marketing met de software van HubSpot

HubSpot is een marketing & sales platform dat bedrijven helpt om meer bezoekers aan te trekken, leads te genereren en klanten te maken. 

De voordelen van HubSpot op een rijtje:

  • Uiterst gebruiksvriendelijke software
  • Veel aandacht voor educatieve content 
  • Goede samenwerking tussen marketing en sales
  • Alle online marketingactiviteiten vanuit één locatie
  • Meer relevante bezoekers, kwalitatieve leads én trouwe klanten

Inbound leadgeneratie met marketing automation


HubSpots inbound marketing strategie is gebaseerd op het geven van de juiste informatie op het juiste moment, om zo potentiële klanten aan te trekken. Door het aanbieden van waardevolle content zullen mensen naar jou toekomen in plaats van andersom. Lees in ons whitepaper over inbound leadgeneratie hoe je een succesvolle inbound marketingstrategie ontwikkelt.

Met een positieve track record op het gebied van marketing automation en leadgeneratie kan HubSpot je marketingstrategie optimaliseren. Met de marketing automation software van HubSpot kun je zowel leads als klanten gedurende de gehele customer journey volgen en ondersteunen. 

HubSpot Growth Stack: Marketing + Sales + CRM in één pakket


HubSpot biedt een slim pakket aan producten voor marketing, sales en customer relationship management (CRM) aan: de HubSpot Growth Stack. Deze producten staan op zichzelf al sterk, maar bieden in combinatie met elkaar hét totaalpakket voor enorme bedrijfsgroei.
hubspot-spokes111.png
Zo maakt HubSpot CRM het mogelijk om al je contacten en deals overzichtelijk in kaart te brengen. Door dit te synchroniseren met HubSpot Marketing kun je precies zien welke content jouw leads bekijken en waar ze zich in de customer journey bevinden. Ook kun je met HubSpot Marketing al je online marketing activiteiten ontwikkelen, automatiseren, meten en optimaliseren. Zo is het creëren van SEO-vriendelijke blogs en landingspagina’s, geautomatiseerde e-mailcampagnes en workflows en gepersonaliseerde content een fluitje van een cent. 
 

Impact van inbound marketing

HubSpot analyseert elk jaar informatie over klanten aan de hand van enquetes en websitedata. Zo krijgen ze een beeld van de ROI voor klanten die de software van HubSpot gebruiken voor hun marketing- en salesactiviteiten. 

HubSpot focust op drie fundamentele onderdelen van de inbound methodologie: 
  • Aantrekken van nieuwe bezoekers naar de website
  • Websitebezoekers converteren naar leads
  • Leads opwarmen tot klanten
In het 2017 rapport is gebleken dat klanten die de software van HubSpot hebben geimplementeerd, na een jaar 4.1x meer websitebezoekers hebben. Met HubSpot krijg je zicht op de meest effectieve kanalen voor meer verkeer naar uw website. Dit kan zowel organisch als betaald verkeer zijn, of verkeer dat via social media of e-mailmarketing binnenkomt. Door de best presterende verkeersbronnen te optimaliseren, stromen de websitebezoekers binnen!
HubSpot analyseert elk jaar informatie over klanten aan de hand van enquetes en websitedata. Zo krijgen ze een beeld van de ROI voor klanten die de software van HubSpot gebruiken voor hun marketing- en salesactiviteiten. 

HubSpot focust op drie fundamentele onderdelen van de inbound methodologie: 
  • Aantrekken van nieuwe bezoekers naar de website
  • Websitebezoekers converteren naar leads
  • Leads opwarmen tot klanten
Met mooie landingspagina's en aantrekkelijke call-to-actions worden bezoekers geinspireerd en verleid om jouw website verder te ontdekken. De veelzijdige formulieren van HubSpot zorgen ervoor dat bezoekers worden geconverteerd naar leads. Dankzij deze formulieren is lead management eenvoudig en overzichtelijk, zodat je inzicht hebt in jouw geïnteresseerde doelgroep.
HubSpot analyseert elk jaar informatie over klanten aan de hand van enquetes en websitedata. Zo krijgen ze een beeld van de ROI voor klanten die de software van HubSpot gebruiken voor hun marketing- en salesactiviteiten. 

HubSpot focust op drie fundamentele onderdelen van de inbound methodologie: 
  • Aantrekken van nieuwe bezoekers naar de website
  • Websitebezoekers converteren naar leads
  • Leads opwarmen tot klanten
Zodra potentiële klanten een leadgeneratieformulier hebben ingevuld is het tijd voor de volgende stap: lead nurturing. Via marketing automation wordt de lead steeds verder opgewarmd. Met gepersonaliseerde e-mails voorzie je hem automatisch van de meest relevante informatie. Op die manier wordt hij steeds verder door de marketing funnel begeleid, richting conversie.

Download ons whitepaper over inbound leadgeneratie

Whitepaper Cover Inbound marketing is het fundament voor succesvolle leadgeneratie. 

Wil je weten hoe je een resultaatgerichte inbound marketingstrategie formuleert? Download dan dit whitepaper, waarin wij je een strategisch stappenplan geven om je leadgeneratie een boost te geven.
 

Help, weer een opt-in formulier! Bij het verzenden van het formulier geef je toestemming dat Lead Today jouw persoonsgegevens verwerkt om via verschillende marketingkanalen (telefoon, post, e-mail of social media) contact met je op te nemen. Maar geen zorgen, wij gaan zorgvuldig met jouw gegevens om en het mooiste is dat je jezelf op elk moment kunt afmelden voor onze communicatie. Meer weten? Lees dan onze privacyverklaring.

Laat u inspireren door onze blogs

Wilt je weten hoe je jouw marketing een impuls kunt geven? Lees dan onze blog met de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van digitale marketing. Hieronder alvast een selectie waarvan wij denken dat je ze interessant zult vinden!