Hero image

Kentico: meer dan alleen marketing automation

Kentico biedt alles wat je als bedrijf nodig hebt in één veelzijdig pakket. Een content management system (CMS), e-commerce platform en marketing automation software, allemaal vanuit dezelfde software.

Het geeft gebruikers krachtige en omvangrijke tools en klantgerichte oplossingen die tot betere bedrijfsresultaten leiden. Van het ontwikkelen van prachtige websites tot het beheren van elk contactmoment met klanten in een gebruiksvriendelijke omgeving. Allemaal handige functionaliteiten in één multifunctionele oplossing, die jouw marketinginspanningen een stuk lichter maakt. 

Logo Hubspot

Vraag een persoonlijke demo aan

expert-eva_1.pngWe laten graag zien hoe eruitziet en welke voordelen deze software heeft. Vraag vrijblijvend een persoonlijke demo aan door één van onze experts. Daarin ontdek je wat je allemaal met Kentico kunt doen!

Geef in onderstaand formulier aan welke datum je het beste uitkomt. Dan nemen we contact met je op om een afspraak in te plannen.
 
Help, weer een opt-in formulier! Bij het verzenden van het formulier geef je toestemming dat Lead Today jouw persoonsgegevens verwerkt om via verschillende marketingkanalen (telefoon, post, e-mail of social media) contact met je op te nemen. Maar geen zorgen, wij gaan zorgvuldig met jouw gegevens om en het mooiste is dat je jezelf op elk moment kunt afmelden voor onze communicatie. Meer weten? Lees dan onze privacyverklaring.

All-in-one CMS

Een aantrekkelijke website is essentieel voor een modern en succesvol bedrijf. Met de CMS van Kentico zet je eenvoudig en snel pagina’s in elkaar. Zo zorg je ervoor dat content op een mooie manier en in de juiste huisstijl gepresenteerd wordt aan je doelgroep. 

Formulieren, nieuwsbrieven en campagnes zet je in dezelfde look and feel in elkaar. Dankzij standaardtemplates kun je focussen op de inhoud van je content en hoef je je geen zorgen te maken over de technische zaken.

Contact management


Kentico is een multifunctionele software met een gebruiksvriendelijke uitstraling. Zo beschikt het ook over een contact management module waarmee je volledig inzicht krijgt in je websitebezoekers en klanten. Daarmee zie je precies via welke kanalen en apparaten de website het meest bezocht wordt. 

Kentico-dashboard.png
Het gebruiksvriendelijke dashboard van Kentico

Met de inzichten uit alle verzamelde data kun je bezoekers op een gepersonaliseerde wijze te woord staan. Zo kun je specifieke content tonen aan bepaalde bezoekers en leads, op basis van hun gedrag en demografische gegevens.

Marketing automation


Bovendien geeft deze kennis over websitebezoekers en leads je de handvatten om hen via marketing automation verder door de klantreis te begeleiden. Vanaf het eerste contactmoment op de website, naar de eerste downloads en uiteindelijk via een geautomatiseerd ‘leadnurture’ programma naar – idealiter – een persoonlijke salesafspraak. 

Kentico’s marketing automation software maakt het op die manier mogelijk om doelgerichte campagnes uit te rollen. Met precies de juiste content en op een persoonlijke manier. Het resultaat: effectieve marketingcampagnes en een ROI waar je van droomt. 

Kentico-workflow.png
Met geautomatiseerde marketingprogramma's volg je leads eenvoudig op 
 
Als Kentico partner heeft Lead Today veel ervaring met het implementeren van deze software. Wij integreren het moeiteloos met al je andere systemen, ondersteunen je in het bouwen van mooie websites en stellen samen met jou de voorwaarden op voor succesvolle lead nurturing en leadscoring. 

Ben je overtuigd van de voordelen van Kentico en wil je hulp bij de implementatie ervan? Of wil je eerst wat meer informatie hebben? Bel of mail ons gerust voor meer informatie of een demo.

Belangrijkste voordelen op een rijtje

Het koppelen van allerlei verschillende systemen is gelukkig niet meer nodig. Kentico biedt een all-in-one marketingoplossing. Het biedt alle voordelen van een CMS, e-commerce platform en marketing automation, maar dan allemaal vanuit één systeem.

Zo hoef je geen energie meer te steken in het beheren van een groot aantal systemen en heb je meer tijd om je te concentreren op de belangrijke zaken: het creëren van mooie content en het bedenken van doelgerichte marketingcampagnes.

De volledig geïntegreerde cross-channel oplossing van Kentico biedt een gedetailleerd inzicht in potentiële klanten. Niet alleen het gedrag op de website wordt gemeten; ook de interactie met e-mails, social media en content wordt geanalyseerd.
 
Dit geeft je de juiste aanknopingspunten om potentiële klanten op een gepersonaliseerde manier te benaderen. Op basis van hun acties en betrokkenheid met je bedrijf, kun je ze relevante content bieden en zo ‘leadnurturing’ op maat bieden.

Dankzij het brede en veelzijdige pakket dat Kentico biedt heb je een groot aantal tools en mogelijkheden tot je beschikking. Kentico levert ruim 50% meer functionaliteiten dan vergelijkbare technologieën en is daarmee een onmisbaar onderdeel van je marketinginspanningen. 

Mocht je toch niet genoeg hebben aan alles wat Kentico te bieden heeft, vrees dan niet. Dankzij Kentico’s open API kun je de software integreren met vrijwel alles. Zo zijn er geen grenzen aan de mogelijkheden en groeit Kentico gegarandeerd met je bedrijf mee.

Download ons whitepaper over inbound leadgeneratie

Whitepaper Cover Om echt de vruchten te plukken van de software van Kentico is een weldoordachte marketingstrategie essentieel.

Wil je weten hoe je een resultaatgerichte marketingstrategie formuleert? Download dan dit whitepaper, waarin wij een strategisch stappenplan geven om je leadgeneratie een boost te geven.
 

Help, weer een opt-in formulier! Bij het verzenden van het formulier geef je toestemming dat Lead Today jouw persoonsgegevens verwerkt om via verschillende marketingkanalen (telefoon, post, e-mail of social media) contact met je op te nemen. Maar geen zorgen, wij gaan zorgvuldig met jouw gegevens om en het mooiste is dat je jezelf op elk moment kunt afmelden voor onze communicatie. Meer weten? Lees dan onze privacyverklaring.

Meer weten?

Wil je weten hoe je jouw marketing een impuls kunt geven? Lees dan onze blog met de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van digitale marketing. Hieronder alvast een selectie waarvan wij denken dat je ze interessant zult vinden!