Whitepaper Inbound marketing

Het fundament voor succesvolle leadgeneratie 

Effectieve inbound leadgeneratie






Moderne marketingstrategieën richten zich steeds meer op inbound marketing in plaats van outbound marketing. Deze moderne manier van marketing voeren is namelijk veel effectiever en bovendien kostenbesparend. Maar hoe kun je een inbound marketingstrategie implementeren in je organisatie?

In dit whitepaper word je stap voor stap richting een inbound marketingstrategie geleid. Bij inbound marketing staat de klant centraal. Door de behoefte van je klanten in kaart te brengen, kun je ze relevante en waardevolle informatie bieden. Met behulp van een persona en customer journey ontdek je precies wie jouw klanten zijn en welke vragen en behoeftes zij hebben. Zo zet je informatiezoekende, potentiële klanten om in kwalitatieve leads met een hoge conversiepotentie. 

Na het lezen van dit whitepaper kunt je:
  • Jouw organisatie klaarstomen voor een nieuwe marketingstrategie
  • Een persona maken
  • Een customer journey vaststellen
  • Een resultaatgerichte leadgeneratie-aanpak formuleren
 
                

Whitepaper-leesbaar-en-met-schaduw-(1).png

Meer dan 100 mensen gingen je voor bij het downloaden van dit whitepaper! Benieuwd geworden? Vul dan onderstaand formulier in en lees het whitepaper ook.   
Inbound marketing: het fundament voor succesvolle leadgeneratie 
 

Over Lead Today

 

Lead Today helpt organisaties bij het behalen van hun marketingdoelstellingen. Wij pakken marketing aan op een slimme en doeltreffende manier. De basis is altijd een goed doordachte digitale strategie. Deze gebruiken wij om de juiste marketingtechnologieën te implementeren en de uitvoering van de marketing te verzorgen.
 

Digitale marketingstrategie en uitvoering, met een sterke focus op leadgeneratie