Marketing automation

Data de leiding laten nemen in je marketingstrategie

Team Lead Today

Met de juiste Marketing automation aanpak in combinatie met een doelgerichte marketingstrategie worden op een efficiënte manier naar klanten geconverteerd. Maar welke software past bij jouw wensen en waar begin je?

Begin met het begrijpen van de doelgroep, integreren van kanalen en een afstemming tussen de teams door de inzet van marketing automation. Laat ons je begeleiden bij elke stap richting het converteren van leads naar loyale klanten.

Even sparren?

Drink online een kopje koffie met onze specialisten.

"*" geeft vereiste velden aan

Naam*
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Relevant zijn met marketing automation

Door het inzetten van marketing automation zorg je ervoor dat je relevante data kan analyseren en hiermee op een juiste manier jouw (potentiële) klanten richting een conversie te begeleiden, door op het juiste moment en via het juiste kanaal gepersonaliseerde en relevante content te delen.

Hiermee ben je niet alleen relevanter voor de klant maar wordt het salesteam ook nog eens enthousiast van de kwalitatief goede leads waarmee zij direct aan de slag kunnen. 

pattern-right

Hoe gaan wij te werk:

Slimme functionaliteiten van marketing automation

Door onder andere lead- en bezoekersgedrag bij te houden en marketingprocessen te automatiseren laat marketing automation je marketingaanpak als een zonnetje draaien. Dat is te danken aan een aantal slimme functionaliteiten:  

Lead grading

Bepaal uit welke factoren jouw perfecte lead bestaat zodat je meteen kan focussen op welke écht relevant zijn.

Lead scoring

Geef deze leads vervolgens per actie scores mee zodat je sales team de warme leads meteen op kan pakken.
Denk hierbij aan leads die meerdere keren je prijzen pagina hebben bekeken en dan het contactformulier invullen.

Workflows

Stel voor je lead routes op die ze doorlopen op basis van eerder vertoond gedrag.
Gebaseerd op hun interesse in een bepaald onderwerp en hun gedrag, worden ze door een passende workflow gestuurd. De workflow kan vol zitten met een reeks geautomatiseerde e-mails, een aantal download suggesties of een aanbieding.

Software
Samen kiezen we de software uit die bij jou past. Wij hebben ervaring met Salesforce, Hubspot en Dynamics 365.

Waarom Lead Today?

zakelijke_dienstverlening

Dienstverlening op maat

Voor marketing automation bieden we verschillende vormen van samenwerking aan, van volledig zelf in control tot volledige ontzorging.
Strategie_

Hoog kennisniveau

Binnen Lead Today zorgen wij ervoor dat we op de hoogte zijn van de belangrijkste trends & ontwikkelingen, zodat wij deze informatie kunnen benutten in ons werk en met jou kunnen delen!

meten_en_verbeteren

Directe communicatie

Korte lijnen vinden wij bij Lead Today fijn! Zijn er relevante ontwikkelingen in jouw organisatie die van invloed zijn op ons werk? Laat het ons zeker weten. Zien wij omgekeerd andere kansen? Dan trekken wij bij jou aan de bel!

Marketing automation draait om de juiste strategie. Wie is je doelgroep? Waar hebben ze behoefte aan en op welk moment?

— Mirte Enzlin

MARKETING TECHNOLOGIE STRATEEG
afbeelding van mirte

Deze partijen gingen je voor

Even sparren?

Drink online een kopje koffie met onze specialisten.

"*" geeft vereiste velden aan

Naam*
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.