Lead Today

Fondsenwervingsstrategie

Kunnen wij jou helpen om de wereld een stukje beter te maken?

Toekomstbestendige fondsenwervingsstrategie

Als goed doel maak jij je elke dag weer hard om de wereld een stukje beter te maken. Successen behalen is voor jouw organisatie prioriteit. Hoe meer succes, hoe meer verschil jij kunt maken. 

Wij begrijpen dat. Daarom zetten wij ons graag in om jouw werk succesvoller te laten verlopen. Met onze expertises helpen we jou om het nog slimmer, sneller en beter te doen. Wij zien namelijk vaak dat de potentie er is om sneller te groeien, maar dat niet alle kansen volledig worden benut. Geen zorgen – hulp is onderweg!

Wij helpen je graag met het creëren van een toekomstbestendige marketing- en fondsenwervende strategie waarmee alle kansen maximaal worden benut en jij je kan focussen op waar het echt om draait: het verbeteren van de wereld.
 

Wat levert het jou op?

 

  • Je leert hoe je jouw kwalitatieve doelgroep moet bereiken en aan moet spreken
  • Je bent in staat kwalitatieve leads te genereren en hebt een hoge en stabiele conversie van leads naar donateurs
  • Je hebt een marketing- en fondsenwervingsteam dat dezelfde doelen nastreeft en weet wat ieders rol is
  • Technologie wordt door het hele team op de juiste manier gebruikt
  • Inzicht in de gehele marketingfunnel, zodat knelpunten direct zichtbaar zijn
  • Grip op groei dankzij voorspelbaarheid in het marketing- en fondsenwervingsproces.

Partner voor non-profits

Wij durven gerust te zeggen dat we een goede partner zijn voor goede doelen. We hebben al veel non-profits geholpen met een sterke strategie. Door een concreet actieplan te maken op basis van een doordachte strategie realiseren we duurzame groei. We zorgen ervoor dat de aanpak uiteindelijk wordt gerealiseerd op jullie eigen kracht. Dat de processen, mensen en technologie zo goed mogelijk worden ingericht om maximaal resultaat te behalen.

Hoe zetten we dit op?

 

We creëren een marketing- en fondsenwervingsstrategie die de basis wordt voor het realiseren van groei. Dit meerjarenplan komt als volgt tot stand:

 

  • Doelen in kaart brengen
    De eerste stap is kijken waar je nu staat. Zijn er doelen? Zijn deze realistisch? Wat loopt al goed en wat kan er beter? Deze kennis zetten we om in haalbare marketing- en fondsenwervingsdoelen.

 

  • Plannen en ontwikkelen
    Hierna maken we een concreet plan om de perfect ingerichte marketing- en fondsenwervende organisatie te bouwen. 

 

  • Donateurs aantrekken
    Op basis van de reis die een potentiële donateur doorloopt stellen we fondsenwervende campagnes op, gericht op de ideale doelgroep. 

Klaar voor meer donaties?

Benieuwd naar de beste strategie voor jouw non-profit organisatie? Profiteer van onze expertise en plan een call in met één van onze specialisten!
 
 

Arrow