Lead Today

Fondsenwervings-
strategie

Bouw aan een toekomstbestendige marketing- en fondsenwervende organisatie

Fondsenwervingsstrategie | Lead Today

Jij, als goed doel, zet je dagelijks in voor de verbetering van de wereld. Het behalen van successen staat bovenaan de prioriteitenlijst van jouw organisatie, want hoe groter het succes, hoe meer verschil jij kunt maken. 

 

Wij begrijpen dat. Daarom zetten wij ons in om jouw werk succesvoller te laten verlopen. Met onze expertises staan we klaar om samen slimmer, sneller en beter resultaten te behalen. 

Ben jij klaar om samen aan de slag te gaan?

Even sparren?

Drink online een kopje koffie met onze specialisten.

Naam *
E-mailadres *
Bedrijfsnaam *
Telefoonnummer *

Partner voor non-profits

Wij durven gerust te zeggen dat wij een goede partner zijn voor goede doelen, met bewezen succes in het ondersteunen van non-profits met sterke strategieën.

Door een concreet actieplan op te stellen, op basis van een doordachte strategie, realiseren we samen concrete en duurzame groei. 

We zorgen ervoor dat jouw organisatie de aanpak zelf kan waarmaken, terwijl we de processen, mensen en technologie op de best mogelijke manier inrichten om maximale resultaten te behalen. Zo zorgen wij dat een toekomstbestendige marketing en fondsenwervende organisatie staat, waarin jullie je kunnen focussen op wat echt belangrijk is: de wereld een stukje beter maken. 

Hoe creëren we de juiste fondsenwervingsstrategie?

01
Doelen in kaart brengen

Doelen in kaart brengen

De eerste stap is kijken waar je nu staat. Wat zijn de gestelde doelen en ambities? Wat gaat goed en waar is actie nodig?

02
Plannen en ontwikkelen

Plannen en ontwikkelen

Voor de gespotte kansen en gevonden actiepunten creëren we een concreet plan om de perfecte marketing- en fondsenwervende organisatie te bouwen.

03
Donateurs aantrekken

Donateurs aantrekken

Op basis van de donor journey van jouw doelgroep stellen we de juiste online campagnes op, die de juiste doelgroepen bereiken, binden en behouden!

Lead Today jouw partner in SEA.jpg

Waarom jij met de fondsenwervende strategie aan de slag zou moeten willen:
 

  1. Je leert hoe je jouw kwalitatieve doelgroep moet bereiken en aan moet spreken.
     
  2. Je bent in staat kwalitatieve leads te genereren en hebt een hoge en stabiele conversie van leads naar donateurs.
     
  3. Je hebt een marketing- en fondsenwervingsteam dat dezelfde doelen nastreeft en weet wat ieders rol is.
     
  4. Technologie wordt door het hele team op de juiste manier gebruikt.
     
  5. Inzicht in de gehele marketingfunnel, zodat knelpunten direct zichtbaar zijn.
     
  6. Grip op groei dankzij voorspelbaarheid in het marketing- en fondsenwervingsproces.

Zo trots als een aap werken wij o.a. voor deze organisaties:

Waarom Lead Today?

 

vindbaarheid verhogen.png

Structureel bijsturen op resultaat

Continu monitoren we de resultaten en sturen bij waar nodig.

Strategie_.png

Hoog kennisniveau

Binnen Lead Today zorgen wij ervoor dat we op de hoogte zijn van de belangrijkste trends & ontwikkelingen, zodat wij deze informatie kunnen benutten in ons werk en met jou kunnen delen!

meten en verbeteren.png

Directe communicatie

Korte lijnen vinden wij bij Lead Today fijn! Zijn er relevante ontwikkelingen in jouw organisatie die van invloed zijn op ons werk? Laat het ons zeker weten. Zien wij omgekeerd andere kansen? Dan trekken wij bij jou aan de bel!

Sales Lead Today.jpg

Klaar voor
meer donaties?

 

Benieuwd naar de beste strategie voor jouw non-profit organisatie? Profiteer van onze expertise en plan een call in met één van onze specialisten!

 

Neem contact op