Lead Today

E-mailmarketing

Effectief communiceren met klanten en prospects 

Emailmarketing | Lead Today

E-mailmarketing is een marketingtactiek die tegenwoordig onmisbaar is in een goede marketingstrategie. Het is de perfecte manier om jouw doelgroep aan je te binden en de band te versterken, door relevante informatie naar hun e-mailbox te sturen. Wil je zelf ook starten met e-mailmarketing? Of wil je dit marketingkanaal effectiever inzetten? Dan helpen wij je graag met een succesvolle strategie en converterende e-mailings.

Quickscan

Benieuwd hoe jij er voor staat? Vraag nu een quickscan aan:

Naam *
E-mailadres *
Bedrijfsnaam *
Telefoonnummer *

Scoren met
e-mailmarketing

Met een effectieve aanpak verhoog je de loyaliteit van de (potentiële) klant en zorg je voor meer conversie.

De voordelen van e-mailmarketing op een rij:

  1. Het is een effectieve methode om je klanten en prospects te bereiken;
     
  2. Door te werken met segmentatie kun je je doelgroep bereiken met persoonlijke content, wat zorgt voor meer klantenbinding;
     
  3. Het is snel en gemakkelijk in te zetten bij nieuwtjes en campagnes;
     
  4. Bouw de e-mails in je eigen huisstijl;
     
  5. Verwijs vanuit de e-mail door naar je website en diensten en zorg zo voor meer conversie. 
     

Dit kan je verwachten:

01
Strategie bepalen

Strategie bepalen

Welke doelstellingen wil je behalen? Hoe presteren je e-mails nu ten opzichte van de benchmark? Wat doet de concurrentie? In de nulmeting bepalen we de juiste strategie en bijpassende doelen voor jouw e-mailmarketingactiviteiten.

02
E-mailsoftware implementeren

E-mailsoftware implementeren

Op basis van de doelstellingen en huidige systemen bepalen we samen welke software het best geschikt is. Vervolgens richten we dit systeem voor je in, creëren we de gewenste templates en stellen we de juiste workflows in.

03
Data opschonen en verrijken

Data opschonen en verrijken

Succesvolle e-mailmarketing valt of staat met personalisatie. Wij richten daarom je database in door de data op te schonen, te testen op leverbaarheid en deze te verrijken met de juiste informatie om personalisatie te bereiken.

04
E-mails verzenden

E-mails verzenden

Wanneer alles goed is ingericht, kunnen we aan de slag! We richten een eerste mailing in en versturen deze naar de juiste doelgroep vanuit de gekozen software.

05
Meten en verbeteren

Meten en verbeteren

Na de verzending leveren we rapportages aan, zodat je helder hebt welke resultaten we boeken, wat de effectiviteit van de campagnes is en hoe dit bijdraagt aan jouw doelen. Daarnaast plannen we structureel kwartaalrapportages in om de doelstellingen te monitoren en te optimaliseren.

E-mailmarketing Lead Today.jpg

Succesvol inzetten op e-mailmarketing

Succesvolle e-mailmarketing valt of staat met personalisatie. Het is geen kwestie van dezelfde e-mail sturen naar je hele lijst, het draait om het leren kennen van je doelgroep en op basis daarvan segmentaties aanbrengen.

 

Zo voorzie je je doelgroep altijd van persoonlijke en relevante informatie waardoor de lezer eerder geneigd is om over te gaan tot actie. Of nog beter: echt binding voelt met je organisatie. En wie wil dat niet?

Waarom Lead Today?

 

zakelijke dienstverlening.png

E-mailpakketten op maat

Voor de verzendingen bieden we verschillende vormen van samenwerking aan, van volledig zelf doen tot volledige ontzorging.

vindbaarheid verhogen.png

Structureel bijsturen op resultaat

Na iedere verzending worden de resultaten gedeeld en sturen wij bij waar nodig.

targeting.png

Hoog kennisniveau

Binnen Lead Today zorgen wij ervoor dat we op de hoogte zijn van de belangrijke trends en ontwikkelingen, zodat wij deze informatie kunnen benutten in ons werk.

Boost jouw e-mailmarketing & download de checklist (voor non-profit)

Heb je ooit stilgestaan bij de immense kracht van een goed uitgedachte e-mailmarketing strategie? In een wereld waar onze inboxen uitpuilen met de nieuwste aanbiedingen en updates, zou je kunnen denken dat e-mailmarketing misschien zijn glans heeft verloren. Maar niets is minder waar.

Arrow

Hoe de Buik
e-mailmarketing succesvol inzet

Wie houdt er nu niet van lekker eten? Een klant welke hier naadloos op inspeelt, is de Buik. Dé online restaurantgids voor Rotterdam, Amsterdam en Utrecht. Met e-mailmarketing houdt de Buik haar doelgroep structureel op de hoogte van de belangrijkste foodtrends en -ontwikkelingen. Met onze digitale expertise zorgen wij dat de juiste strategische en technische aspecten ingezet worden om het optimale resultaat te behalen voor zowel De Buik als voor haar fans! Benieuwd hoe wij dit doen?
 

Arrow

Deze partijen gingen je voor

Lead today marketingfotografie-4487.jpg

Ga aan de slag met

jouw e-mailmarketing strategie!

Ook aan de slag met het implementeren en optimaliseren van e-mailmarketing? Neem dan contact met ons op. We benaderen je snel om verder te praten over de mogelijkheden en jouw wensen! 
 

Neem contact op