Aflevering 1
In deze les worden verschillende marketingstrategieën behandeld en loopt groeimanager Sabine met je de marketing-salesfunnel door. Ook kijken we naar hoe je jouw doelgroep door en door kunt begrijpen.
- Inbound vs. Outbound vs. ABM
- De marketing & sales funnel
- Een product-marktcombinatie kiezen
- De waardepropositie van je dienst of product
- Persona
- Buyer journey
Aflevering 2
In les 2 blikt advertising specialist Joyce met je terug op de eerste aflevering. Deze les staat in het teken van content! Hoe bepaal en promoot je jouw content? Zeg nee tegen natte vinger werk!
- De juiste storylines
- Leadgeneratievormen
- De content promoten
Aflevering 3
Onze consultant Eva vertelt je in deze les waar in de funnel de pot met goud staat. Wie deze sweet spot kent kan doorlopend goede leads genereren én converteren.
- Maak de rekensom (marketing ROI)
- De pot met goud
- In 100 dagen een effectief leadgeneratieproces inrichten en uitvoeren