Lead Today

WTC Schiphol Airport

Samen met WTC Schiphol Airport zijn we aan de slag gegaan om een website te ontwikkelen die professionaliteit uitstraalt en klaar is voor leadgeneratie.

WTC Schiphol Airport
  • logo-only.svg

    Uitdaging

    • WTC Schiphol aan de buitenwereld presenteren, om zo nieuwe huurders aan te trekken.
  • logo-only.svg

    Aanpak

    • Positionering bepalen
    • Design & ontwikkeling nieuwe website
    • Analyseplan opstellen
  • logo-only.svg

    Resultaat

    • Nieuwe website live
    • Leadgeneratie geïntegreerd
    • Google Analytics geïmplementeerd

WTC Schiphol Airport

WTC Schiphol Airport is een unieke locatie waar verschillende grote merken en organisaties zijn gevestigd. Met een directe verbinding met de airport terminal, staat internationaal ondernemen centraal binnen deze ideale business-setting. Het gebouw beschikt over verschillende torens die samen ruim 56.000 vierkante meter aan kantoorruimte vertegenwoordigen. Daarnaast zijn er vele services beschikbaar waaronder een business & conference center, bedrijfsrestaurant en hospitality desk.

Uitdaging

Om dit unieke WTC gebouw goed te kunnen presenteren en potentiële huurders en internationale merken aan te trekken, vroeg WTC Schiphol Airport ons om een nieuwe website te ontwikkelen. Lead Today is specialist in bedrijfsgroei en heeft daarnaast ruime ervaring op het gebied van webontwikkeling. Deze uitdaging sprak ons dan ook meteen aan.

Meer te weten komen over bedrijfsgroei?

Lees ons e-book en ontdek hoe je een toekomstbestendige marketing en sales organisatie kunt opbouwen. In dit e-book geven we je een exclusief voorproefje van onze unieke aanpak.  

Arrow

Aanpak

Voor de ontwikkeling van de nieuwe website kozen wij ervoor om eerst de positionering van WTC Schiphol Airport te bepalen. Op basis van deze positionering konden we vervolgens concepten ontwikkelen voor het design en de content van de nieuwe website. Deze concepten vormen het raamwerk waarbinnen de nieuwe website gebouwd wordt.  

Positionering

Om de positionering van WTC Schiphol Airport te bepalen dienden een aantal vragen beantwoord te worden over wat WTC Schiphol Airport bijzonder maakt, haar identitiet en waarom klanten voor WTC Schiphol Airport zouden moeten kiezen. 

Aan de hand van de antwoorden op deze vragen is bepaald waar WTC Schiphol Airport voor staat en wat de nieuwe website nodig heeft om deze positionering uit te dragen.

Uit de positioneringssessies kwam naar voren dat WTC Schiphol Airport onder andere als stijlvol, levendig en ambitieus omschreven kan worden. De geïdentificeerde waarden zijn vervolgens samengevoegd tot de overkoepelende merkwaarde ‘Elevate your ambition’.  Dit is wat alle uitingen van WTC Schiphol Airport moeten uitdragen; het is de plek waar ambities van huurders, klanten en partners van WTC Schiphol Airport waargemaakt worden.  

Webontwikkeling

Zodra de positionering was bepaald, kon het daadwerkelijk ontwerpen van de website beginnen. Lead Today was leidend in het volledige design en de ontwikkeling van de website. 3 maanden lang werkten de designers en webontwikkelaars keihard aan het ontwerpen van een stijlvolle en levendige website, die de merkwaarde ‘Elevate your ambition’ weergeeft.

Naast het ontwikkelen van de website is het tevens belangrijk dat er goede content wordt geschreven om op deze website te zetten. Ook deze content moet de merkwaarde van WTC Schiphol Airport uitdragen. Daarom hebben onze content specialisten samen met WTC Schiphol Airport de content voor op de nieuwe website ontwikkeld. Op basis van interviews met de verschillende stakeholders bij WTC Schiphol Airport hebben we teksten kunnen schrijven die bijdragen aan de merkwaarde ‘Elevate your ambition’. Met het oog op het internationale karakter van WTC Schiphol Airport werden deze teksten zowel in het Nederlands als in het Engels geschreven.

Na het ontwikkelen van de website en content, was het tijd om alles grondig te testen en optimaliseren. Zo kunnen we het best mogelijke eindresultaat afleveren. De implementatie van Google Analytics speelde hierbij een belangrijke rol. Aan de hand hiervan kunnen de resultaten die de website oplevert continu bijgehouden worden en kan er bijgestuurd worden waar dit nodig is.

Resultaat

Het eindproduct is een geprofessionaliseerde website die aansluit bij de merkwaarde ‘Elevate your ambition’. De website straalt stijl, klasse en levendigheid uit en benadrukt de pluspunten van WTC Schiphol Airport. Tevens zijn er formulieren voor leadgeneratie in de website geïntegreerd. Hierdoor kan WTC Schiphol Airport werken aan de uitbreiding van het aantal internationale merken dat in haar kantoren is gevestigd.

Kortom, de nieuwe website vormt het perfecte visitekaartje voor bedrijven die zijn gevestigd in WTC Schiphol Airport. Bovendien draagt de nieuwe website bij aan de doelstelling om potentiële huurders en internationale merken aan te trekken. Om deze positieve ontwikkelingen voort te zetten zullen we in de toekomst, samen met WTC Schiphol Airport, aan de optimalisatie van de website blijven werken. Samen maken we onze ambities waar.