Webinar: de business case van marketing

Het is de vraag die iedere CFO moet stellen: betekent investeren in marketing meer kosten of meer omzet? In ons webinar bespreken we hoe je de ROI van marketingactiviteiten kunt bepalen, hoe je kunt bezuinigen op marketing zonder in leveren op impact en welke vragen je moet stellen aan jouw marketingteam.

Bekijk het webinar:

De ROI van marketing bepalen

Marketeers vinden het vaak lastig om een goede business case mét ROI te maken, wat de impact van de marketingactiviteiten op de omzet onduidelijk maakt. En daarmee delft marketing vaak het onderspit als “kostenpost”. Tegelijkertijd beseft men dat marketinginspanningen heus wel invloed hebben op de omzet. Maar hoeveel en wat is de impact onder de streep als er bezuinigd of geïnvesteerd wordt in marketing? 

Het webinar geeft je de mogelijkheid om meer informatie te vergaren over de impact van de marketingactiviteiten en de gevolgen m.b.t. winstgevendheid. Na dit webinar kun je een betere inschatting maken van de impact die marketingactiviteiten hebben binnen jouw organisatie.

Meer weten?

Plan makkelijk en vrijblijvend een afspraak in om eens te sparren over jouw marketing case!