Grip op marketing en sales
Hét handboek voor B2B organisaties met groeiambitie.
Hoe kun je marketing en sales zo organiseren dat je iedere week voldoende kwalitatieve leads hebt, die je ook nog eens structureel om weet te zetten in nieuwe klanten? We leggen het je uit in dit e-book. Download 'm nu!
Het e-book
Hoe mooi zou het zijn als marketing en sales binnen jouw organisatie optimaal samenwerken, waardoor er een gestroomlijnd leadgeneratieproces ontstaat en de weg naar versnelde bedrijfsgroei wagenwijd open ligt. Geloof ons, het is mogelijk. Hoe? Dat vertellen we je in ons e-book.
De marketing en sales organisatie van de toekomst
De ideale marketing- en salesorganisatie opbouwen lijkt een verre droom. In ons e-book veranderen we deze droom echter in een realistisch plan, aan de hand van onze eigen toekomstbestendige en bewezen aanpak voor bedrijfsgroei. Binnen deze gestructureerde aanpak staat modernisering van het marketing- en salesproces op ieder niveau van de organisatie centraal.
Wij geloven namelijk dat organisaties op het gebied van marketing en sales veel kansen laten liggen. Te veel. Dit terwijl een optimale samenwerking tussen marketing en sales tot zeker 10% meer jaaromzet op kan leveren (bron: Hubspot). Laat daarom geen kansen liggen en begin met lezen, de toekomst van jouw organisatie is afhankelijk van wat jij beslist.
Download jouw exemplaar via het formulier bovenaan de pagina!