Branchespecialisaties

We zetten onze expertise doelgericht in binnen drie specifieke branches. Door die focus snappen we de problemen en uitdagingen, kennen we de wetgeving en zijn we op de hoogte van de nieuwste trends en ontwikkelingen binnen die branches. We kennen alle vakmedia en zijn uitermate goed in staat om onze smart marketingaanpak in te zetten voor elke branche. 

B2B

Binnen de zakelijke dienstverlening richten wij ons op leadgeneratie. We stellen de ultieme marketingmix samen om gericht leads te werven. Met behulp van marketing automation software volgen én sturen we de lead tot de aankoopintentie concreet genoeg is.

 

BDO Nederland

Voor BDO Nederland hebben wij de online doelstellingen en KPI’s inzichtelijk gemaakt, zodat zij de inzet van campagnes kunnen beoordelen op resultaat.

Charity

Structurele fondsenwervende-campagnes zijn noodzakelijk om donateurs te werven en de inkomsten op peil te houden. Aangevuld met krachtige omnichannel-campagnes creëren we de basis die nodig is om meer donateurs aan te trekken en te binden.

 

Koninklijke Nederlandse Redding Maatschappij

Wij helpen de KNRM in de online aanpak voor fondsenwerving. Wij denken mee over de digitale strategie en pakken de daadwerkelijke uitvoering hiervan op.

 

Real Estate

Weinig markten die zo in beweging zijn als de vastgoedbranche. Huurders en kopers zoeken steeds vaker zelf naar geschikte vastgoedobjecten. Goede vastgoedmarketing is dus belangrijk. We stellen de perfecte marketingmix samen zodat zoekers uitkomen bij een bepaald gebouw of woningproject. Met marketing automation vergroten we de kans op een conversie, zoals een afspraak of bezichtiging.

 

Delftse Poort

Tijdens de herpositionering van Delftse Poort heeft Lead Today een nieuwe website ontwikkeld, waarbij de nadruk lag op het creëren van een mooie klantbeleving. Bezoekers kregen online toegang tot het gebouw middels een 360 graden tour.