Branchespecialisaties

We zetten onze expertise doelgericht in binnen drie specifieke branches. We snappen de problemen en de uitdagingen, we kennen de wetgeving en zijn op de hoogte van de nieuwste trends en ontwikkelingen. We kennen alle vakmedia en zijn uitermate goed in staat om onze smartmarketingaanpak in te zetten binnen een specifieke branche. Met deze werkwijze hebben we best practices ontwikkeld voor elke branche. 

B2B

Binnen zakelijke dienstverlening richt onze expertise zich op leadgeneratie. We stellen de ultieme marketingmix samen om gericht leads te werven. Met behulp van marketing automation software sturen we de lead tot de aankoopintentie concreet genoeg is.

 

Nic.Oud

Voor Nic.Oud pakken wij het online adverteren op om meer kwalitatieve leads te genereren. 

Charity

Structurele fondsenwerving-campagnes zijn noodzakelijk om donateurs te werven en de inkomsten op peil te houden. Aangevuld met krachtige omnichannel-campagnes creëren we de basis die nodig is om donateurs te werven en te binden.

 

KNRM

Wij helpen de KNRM in de online aanpak voor fondsenwerving. Hierbij denken wij mee met de digitale strategie en pakken ook de daadwerkelijke uitvoering hiervan op.

Real Estate

Weinig markten die zo in beweging zijn als de vastgoedbranche. Huurders en kopers zoeken steeds vaker zelf naar geschikte vastgoedobjecten, dus goede vastgoedmarketing is belangrijk. We stellen de perfecte marketingmix samen om zoekers uit te laten komen bij een gebouw of woningproject én vergroten de kans op een conversie zoals een afspraak of bezichtiging.

 

Delftse Poort

Voor de Delftse Poort heeft Lead Today een nieuwe website ontwikkeld vanwege de herpositionering. Waarbij een beleving is gecreëerd om de bezoekers online toegang te geven tot het gebouw middels een 360 graden tour.