Onze expertise

De unieke aanpak van Lead Today verenigt marketing, data en technologie.

Icon Digitale strategie

Digitale strategie

Het marketingvakgebied wordt steeds complexer; bedrijven moeten een digitale transformatie ondergaan om overeind te blijven in het nieuwe speelveld. Door de hoeveelheid kanalen is het lastiger om de aandacht van de juiste persoon op het juiste moment te pakken. De beste techniek en de inzet van de juiste kanalen zijn tegenwoordig onmisbaar om een slag te maken in deze transformatie.

De unieke aanpak van Lead Today verenigt marketing, data en technologie. Onze strategen bundelen hun krachten binnen een specialistisch team om tot het beste resultaat te komen. Lead Today stelt een digitale strategie op, met een concreet plan van aanpak voor de benodigde marketingtechnologie en -uitvoering.

  • Doelstellingen
  • Digitale analyse uitvoeren
  • Positionering
  • Doelgroep bepaling
  • Customer lifecycle / journey
  • Marketing- en contentkalender
Icon Marketingtechnologie

Marketingtechnologie

De afgelopen jaren is marketing veel technischer geworden. Er is een veelvoud aan tools en systemen, zoals CMS, CRM, Datawarehouse en ERP, terwijl er idealiter één centraal beeld is rondom een klant of lead. Daarom is het integreren en koppelen van systemen en data noodzakelijk. Eén van de huidige oplossingen is marketing automation, zoals Hubspot, Kentico of Act-On. Dit maakt het meer geautomatiseerd identificeren en opvolgen van leads mogelijk. Er komt veel kennis en techniek kijken bij het uitvoeren van een dergelijke strategie. Lead Today heeft jaren ervaring in implementeren van marketingplatformen en staat een bedrijf bij in het volledige implementatietraject.

  • CMS
  • CRM
  • Hubspot
  • Kentico
  • Act-On
  • Marketing Automation
  • Clang
Icon Marketinguitvoering

Marketinguitvoering

Op basis van specifieke marketingdoelstellingen van onze klanten, verzorgt Lead Today een doelgerichte marketinguitvoering. Leidraad in onze werkwijze is een praktische marketingkalender.

Lead Today is expert op het gebied van paid, owned en earned kanalen en zet deze efficiënt in om de doelstellingen van de klant te behalen. Wij verzorgen de digitale marketing via alle gewenste kanalen, van online adverteren en social media, tot het optimaliseren van e-mail en webteksten. 

  • Google Analytics
  • SEO
  • SEA en Grants
  • E-mailmarketing
  • Social media
  • Webontwikkeling
  • Conversie optimalisatie

Hoe wij het aanpakken

Model horizontaal Model verticaal Think, Create en Improve.

Think

Wij doen niets zonder plan. Middels analyse en een serie praktische workshops bepalen we een nieuwe, krachtige strategie voor de komende jaren.

Create

De tweede stap is uitvoering tot in de kleinste details. De gekozen strategie wordt volledig opgezet en geïmplementeerd.

Improve

Voor blijvend effect is continue verbetering nodig. Lead Today zorgt voor de stok achter de deur met structurele voortgangsmeetings, waardoor we oog blijven houden op het eindresultaat. 

Vraag het aan de experts

Heeft u een vraag over onze expertises? Wij beantwoorden deze graag voor u.
Neem contact op met Jaime en Robert.
 

Robert  de Boer
Robert de Boer Oprichter van Lead Today
Stel uw vraag aan Jaime en Robert