Onze expertise

De unieke aanpak van Lead Today verenigt marketing, data en technologie

Icon Digitale strategie

Digitale strategie

Het marketingvakgebied wordt steeds complexer; bedrijven moeten een digitale transformatie ondergaan om overeind te blijven in het nieuwe speelveld. De veelheid aan kanalen maakt het lastiger om de aandacht van uw doelgroep op het juiste moment te trekken. De beste techniek en inzet van de juiste kanalen zijn tegenwoordig cruciaal om de vruchten te plukken van deze digitale transformatie. 

De unieke aanpak van Lead Today verenigt marketing, data en technologie. Onze strategen bundelen hun krachten binnen een specialistisch team om tot het optimale resultaat te komen. Lead Today stelt een digitale strategie op, met een concreet en weldoordacht plan van aanpak voor de benodigde marketingtechnologie en -uitvoering.

  • Leadgeneratie strategie
  • Leadgeneratie concurrentie analyse
  • Digitale 0-meting en doelstellingen
  • Positionering
  • Doelgroep vaststellen (persona's)
  • Customer journey vaststellen
  • Marketing automation analyse
  • Marketing- en contentkalender
Icon Marketingtechnologie

Marketingtechnologie

De afgelopen jaren is marketing veel technischer geworden. Er is een veelvoud aan tools en systemen beschikbaar, zoals CMS, CRM, Datawarehouse en ERP. Maar het meest ideale is natuurlijk om de klant of lead vanuit één centraal punt te benaderen en volgen. Daarvoor is het integreren en koppelen van systemen en data noodzakelijk.

Eén van de huidige oplossingen voor succesvolle leadgeneratie is marketing automation software, zoals Hubspot, Kentico of Act-On. Dit maakt het geautomatiseerd identificeren en opvolgen van leads mogelijk. Er komt veel kennis en techniek kijken bij het uitvoeren van een dergelijke strategie. Lead Today heeft jaren ervaring in het implementeren van marketingplatformen. Wij staan onze klanten bij in het volledige implementatietraject.

  • Marketing automation
  • Act-On
  • Hubspot
  • Kentico
  • CMS
  • CRM
  • Clang
Icon Marketinguitvoering

Marketinguitvoering

Op basis van specifieke marketingdoelstellingen van de klant verzorgt Lead Today een doelgerichte marketinguitvoering. Leidraad in onze werkwijze is een praktische marketingkalender, om goede ideeën om te zetten in concrete acties. Lead Today is expert op het gebied van paid, owned en earned kanalen en zet deze efficiënt in om uw doelstellingen te behalen. Wij verzorgen de digitale marketing via alle gewenste kanalen, van online adverteren en social media tot het optimaliseren van e-mail en webteksten.

De resultaten van deze marketingaanpak analyseren wij voortdurend. Aan de hand van analytische rapportages maken we de resultaten voor onze klant inzichtelijk en formuleren we concrete actiepunten voor verbetering. Op die manier optimaliseren we de marketinginspanningen van onze klant doorlopend en garanderen we de beste marketingresultaten op elk moment.

  • Leadgeneratie campagnes
  • Google Analytics
  • SEO
  • SEA en Grants
  • Display en RTB
  • E-mailmarketing
  • Social media
  • Webontwikkeling
  • Conversie optimalisatie

Hoe wij het aanpakken

Model horizontaal Model verticaal Think, Create en Improve.

Think

Wij doen niets zonder plan. Middels analyse en een serie praktische workshops bepalen we een nieuwe, krachtige strategie voor de komende jaren.

Create

De tweede stap is uitvoering tot in de kleinste details. De gekozen strategie wordt volledig opgezet en geïmplementeerd.

Improve

Voor blijvend effect is continue verbetering nodig. Lead Today zorgt voor de stok achter de deur met structurele voortgangsmeetings, waardoor we oog blijven houden op het eindresultaat. 

Vraag het aan de experts

Heeft u een vraag over onze expertises? Wij beantwoorden deze graag voor u.
Neem contact op met Jaime en Robert.
 

Robert  de Boer
Robert de Boer Oprichter van Lead Today
Stel uw vraag aan Jaime en Robert